hem ljuva hem

hej alla läsare! 
nu är jag hemma efter en jättebra vecka i Göteborg! jag har hunnit med massa saker och om jag skulle skriva om alla saker så skulle det här inläggen bli väldigt långt.
men jag kan berätta att jag har varit på Liseberg två gånger, en  gång med familjen och de vi campade med och sen en gång med mitt fotbollslag. lika kul båda gångerna! vi har strosat runt i Göteborg, varit på en grymt cool invigning på Ullevi, kollat på fotboll, åkt buss och spårvagn nästan varje dag, vi har skrattat, spelat fotboll (gick både bra och dåligt), har shoppat lite saker, träffat killar och bott på en lerig camping! lite snabbt om min vecka, fler bilder och så kommer! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0