G-rymt

saknar turkiet-saknar värmen-saknar sommarlovet
det var jätteroligt att få stå på dansgolvet igen, lite ovant såklart med kul var det! jag kan bara tänka mig hur rolig jag såg ut, vi dansar framför en stor spegel men jag hade fullt upp med att hålla koll på stegen så jag kollade aldrig hur jag såg ut så jag ska filma mig själv nån gång för att se ;) hehe.
har skrivit lite på min novell som vi har börjat på, är skönt att ha skrivit en kladd på papper innan vi ska renskriva på dator sen! jag är nöjd med början iaf, brukar tycka att det är lite svårt att få ihop ett bra slut. vi får se hur det blir :)
måste bara säga att det kanske är lite sent att snön kommer nu, menmen måste ju åka pulka nån gång per år iaf ;)
vi hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0