fototävling

tävlingen finns här och du kan vinna en valfri vara för max 199 kr från tvspelsweb.se. direktlänk här.
varför jag valt att tävla med denna bild och varför jag vill vinna: bilden har jag valt för att jag inte har fotat så jättemånga vattenbilder men jag tycker att den här ändå blev ganska bra för att vara nybörjare också. Jag hoppas att den har någon chans att vinna.
det skulle vara jätteroligt att få vinna pga jag aldrig har vunnit någon tävling på någon blogg även fast jag har varit med i ett antal stycken och just den här tävlingen då man man vinna valfri vara för 199 kr är ju jättebra, finns många kameratillbehör att välja mellan men är verkligen i behov av flera tillbehör som t.ex stativ, kamerafilter och motljusskydd.
skulle i allafall bli jätteglad om jag nu skulle vinna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0