mycket fotboll

jag blir så trött på blogg.se när det alltid ska krångla när man ska lägga upp bilder som man har fixat och redigerat i en havtimme.. därför får det bli en arkivbild för inläggen blir så tråkiga utan bilder!

nu till dagen: har umgåtts med mitt fotbollslag, eller vi va bara typ 10 stycken eftersom typ alla är bortresta/sjuka. vi hade iaf ett litet möte medans vi åt kebabtallrik, tjocka hehe. efter det åkte vi till rosvalla och tittade när några småkillar körde cup.
jag har blivit så trött på dagarna pga min förkylning så jag tycker att den kan försvinna NU! neej, nu klagar jag för mycket. hejdå

Kommentarer
Postat av: alle

yyeah, jag hoppas att det inte är sant! men det kan d ju knappast va... min nialler är inte en sån "typ".. <3

2012-02-19 @ 21:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0