beslutsångest


 
shit, trodde inte att gymnasievalen skulle vara så jobbiga plus att jag för nån vecka sen hade bestämt mig men nu är jag har kollat lite mer på LBS så vill jag gå där också! tycker ju faktiskt att det är roligare att fota och jobba med photoshop mm än att laga mat, så egentligen borde det vara ett självklart val men restaurangskolan verkar jättebra också! och så vet jag ingen som ska gå på LBS( vet att man inte ska tänka så men kan inte låta bli), men jag ska på öppet hus dit imorgon och kolla lite igen och så hoppas jag på att det ska klarna lite mer i min hjärna efter det! hehe. 
 
om någon har något tips, går på någon av skolorna eller något liknande så får ni gärna kommentera! puss

Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Jag tycker LBS eftersom ditt största intresse verkar vara att fota och du är bra på det också

Svar: ja, det lutar mot det nu! tacktack!
emmy mattsson

2012-12-05 @ 18:29:27
URL: http://mercyfamusa.wordpress.com
Postat av: Anonym

gå hotell och turism :)

2012-12-06 @ 10:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0