silverglitter

idag var jag med den andra praktikanten, vi fick träna att lacka på varandra med röd färg vilket är det svåraste men det gick över förväntan så det var roligt. vI fick även sluta tidigare, redan klockan tre så jag ringde Jenny och mötte upp henne på stan. Vi åt favorit baugetten och pratade om allt möjligt, alltid lika mysigt! 
Imorgon kommer Jenny till salongen för att få sina naglar lackade av mig och nu hoppas jag på att ha blivit lite bättre sen igår, jag tränade på mamma igen idag (resultatet på bilden ovan). Och sen imorgon kväll ska hela familjen hem till Jenny m. familj och fira henne som fyller på måndag. Det blir även fotbollstittande eftersom Sverige spelar mot Portugal. Ha det bra, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0