none inspiration in this darkness

Jag har haft noll inspiration den senaste tiden och har därmed inte haft något vettigt att skriva så därför har jag inte bloggat så mycket. Den största orsaken är nog faktiskt mörkret, det är nästan lika mörkt när jag åker till skolan som när jag åker hem. Deprimerande. Men jag ska bli bättre, men nu vill jag klara alla prov och läxor den här terminen så jag kan känna mig nöjd på avslutningen! :) 
 
Idag fick vi åka buss istället för tåg för att det hade varit en personpåkörning igår kväll... och massa förseningar osv men det var jättemysigt att åka i en nedsläkt buss plus att det gick snabbare än tåget för vi inte stannade någonstans. Sen hade vi hår, då jag fick mitt lockat med spolar och en uppsättning med bara nål och tråd (speciella såklart) av Rebecca, visst blev det fint?  Vore det kul att se i en video hur man gör någon gång kanske? Det är faktiskt inte så svårt som man kan tro. 
Nu ska jag äta middag och sen åka iväg och dansa, hoppas ni mår bra! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0