be positive and the day will be better

heej! Idag har det varit en bra dag, först hade vi hår då vi fick styla varandras hår vilket alltid är roligt! Sen var det dags för prov på ansiktsbehandling praktiskt så mormor var snäll och ställde upp som modell. Jag åkte hem med henne också så jag var hemma en timme tidigare än vad jag brukar på måndagar. 
Halv sex messade Jenny mig och frågade om jag ville gymma så jag packade väskan och var där en halvtimme senare, vi körde ett grymt pass i dag på nästan två timmar. Var helt slut i kroppen efteråt, speciellt i ryggen som fick arbeta extra idag. Känns bara skönt efteråt, då vet man att man har tagit i ordentligt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0