förändring

jag är så sugen på att färga och klippa mitt hår, jag är såt trött på det och har ingen direkt frisyr heller så nu ska jag nog boka en tid på en bra frisör och göra båda delarna så att det syns en förändring vilket det inte brukar göra när jag varit hos frisören. Jag tror att jag ska klippa av några centimeter, ha kvar min mittbena, klippa upp lite och färga en mjuk ombre. vad tror ni? :) 
Jag tycker håret på bilden i mitten är riktigt snyggt så kanske något åt det hållet! 
Enligt mig så gör håret jättemycket på en person så om jag skulle fräscha till det lite så skulle jag känna mig mycket snyggare också och det behövs nu när vi går mot kallare och gråare tider :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0