australien

bilder från weheartit.
Jag har länge vetat om att jag vill resa och upptäcka världen efter gymnasiet, men jag har inte vetat hur, när eller vart men efter att ha läst Hannas blogg om när hon var i Australien i ca ett halvår så har jag blivit riktigt sugen på att åka dit. Jag vill åka dit själv eller med min syster som också vill åka dit och sen ska jag söka jobb där och fixa boende, kanske hos några andra ungdomar som vill ha en room mate. Alltså kan ni fatta vilket drömliv det skulle vara att bara få leva livet i några månader i ett sjukt fint och häftigt land som Australien är. Människorna där verkar vara otroligt härliga också så det kan ju inte bli annat än perfekt? ;) 
 
Nu gäller det bara att skaffa helgjobb och börja spara pengar!  :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0