mys på stan

bilden tog vi på tele2, man kunde tävla om en resa till Hollywood om man klädde ut sig men vi ville ta en gruppbild också som vi även fick utskriven, den finns dessutom på tele2:s instagram :) finaste tjejerna! 
 
Idag var det dags för natonellt prov i matte hela dagen i sammanlagt 4 timmar, det var ganska jobbigt och svårt men jag tror det gick ganska bra ändå! 
Efter provet gick jag på stan med tjejerna, vi åt glass och kollade i butikerna, hade det allmänt bra helt enklet! 
Jag var hemma halv sex och sen har jag hängt på mitt tak med LInnéa och Emma. Och vädret har ju varit helt amazing idag också, så skönt att sitta på uteserveringen i solen. 
hoppas ni haft en bra fredag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0