språkresa

Jag har varit jättepepp på att åka på språkresa och i sommar skulle jag verkligen vilja det, typ till Malta som ovan. Egentligen skulle LA eller hawaii vara bäst men flygbiljettern var tre gånger så dyra.. ;)
Jag vill dock inte åka sjäv så jag försöker få med en kompis nu men vi får se hur det blir, jag skulle tycka att det vore jättekul och lärorikt eftersom man får klara sig själv och massa engelska samtidigt! Jag gillar inte att plugga engelska med om man gör det utomlands på ett roligare sätt så blir det nog bättre för jag vill verkligen bli bättre på engelska eftersom det skulle vara en dröm att åka till USA och jobba som stylist! 
någon som har varit på språkresa? hur var det?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0