maxi wash

 
Innan jag började på stylistlinjen hade jag aldrig hör om Kevin Murphy's produkter men nu har jag testat väldigt många av dem och tycker dem är superbra! 
Men den som jag tänkte tipsa om nu heter Maxi Wash och är ett så kallat detox eller djuprengörande schampo. Det tar bort smuts och gamla produktrester i håret, rengör på djupet och balanserar hårbotten, det bästa är att det inte spelar någon roll om håret är nyfärgat för all färg förutom överflödig färg stannar kvar i håret. Vissa får till och med en snyggare och fräschare hårfärg efter de använt maxi wash. 
 
användning: ta en klick i handen och fördela i hela håret, massera inte förutom lite i topparna. skölj sedan ur allting och gör om processen så många gånger tills det löddrar så mycket så att man kan hålla handen upp och ned utan att löddret lossnar. Jag själv hade det i nio gånger, då var all smuts borta! 
Använd schampot nån gång i bland bara och ha i vanligt schampi+balsam efter användning. Ett tips är att använda det innan man ska färga håret för att få bättre resultat! :) 
 
klicka här för att köpa schampot och här för att läsa mer om alla Kevin Murphy produkterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0