drömmen om en walk in closet

källa: google
 
jag har så länge velat ha en stor garderob till mina kläder, men mitt rum är för litet och har snetak så det skulle inte få plats. Just nu har jag en liten byrå där trycker ner alla kläder och en liten klädhängare. Det är så tråkigt med byrå för man ser lixom inte vad man har för kläder och det vpre så mycket roligare att välja outfit om det var organiserat i en garderob. 
En walk in closet vore inte heller helt fel, lite långt borta nu kanske men det vore riktigt häftigt! 
När jag flyttar till en egen lägenhet ska jag absolut skaffa en stor garderob med skjutdörrar där man får plats med alla kläder och skor utan att behöva pressa ner allting i en låda. 

Kommentarer
Postat av: HelenaR

Vem drömmer inte om en walk-in! :D Någongång i framtiden blir det! :)

2014-01-09 @ 22:04:27
URL: http://www.imakeyousmile.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0