årsresumé del 2

APRIL
 
 ♦Hängde med karros familj till Kreta och hade det så himla bra!  ♦fotade Matildas fotbollslag ♦ svimmade för andra gången i mitt rum, kollade upp det och fick reda på att mitt blodtryck är ganska lågt ♦ åkte till kungsgård och var med en hel dag, blev bland annat sminkad av min nuvarande makeup lärare, bestämde mig sedan för att välja stylist som första val ♦ hängde på stan ganska mycket, med min syster och kompisar ♦  fotade med Jenny och tog outfitbilder i det fina vårvädret  ♦ var på ängen och fotade (kommer ihåg att jag satte mig på knä i leran med mina nya vita jeans)  ♦ cyklade till hamnen och åt glass några gånger  ♦
 
MAJ
 ♦ Njöt av de första vårdagarna på altanen ♦ hade en jättebra dansuppvisning ♦ hade photoshoot med Linnéa ♦ köpte mina vita converse  ♦ cyklade till ica på lunchen med kompisar och åt plättar i solen ♦ fotade på en orienteringsträning ♦ hängde mycket med mina vänner och hade det jätteroligt ♦ agerade fotograf åt karro ♦ var på bästa klassresan på Gotland med bästa klassen som jag saknar så mycket  ♦ Det var en riktigt bra månad, jag mådde superbra och vi gjorde massa roliga saker i skolan, kabaré bland annat! 
 
JUNI
  ♦badade och solade på kattberget  ♦ firade midsommar och min födelsedag ♦ badade i ån med vänner ♦ mina bilder från en orienteringstävling publicerades i tidningen ♦ var på avslutningsmiddag med alla niorna och ahde en superbra kväll  ♦ slutade nian, värsta avslutningen någonsin ♦ hängde med vänner vid råbybadet några gånger ♦ sommarjobbade på Davids gård i tre-fyra veckor ♦ cyklade till råby och var vid grusgropen med karro hela dagen ♦ var i finspång och campade och tittade på fotbollscup
 
JULI
♦var på malma marknad och köpte en fin klänning bland annat ♦ var på kolmården med kusinerna ♦ hängde mycket på jogersö med Jenny ♦ åkte till söderköping med familjen och åt glass ♦ åkte till råby med jenny och tog kvällsdopp, pappa agerade fotograf ♦ fotade dimma sent på kvällen ♦ solade på altanen och njöt av varje sekund ♦ åkte till stockholm med karro, gick på grönan och fikade på waynes. ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0