årsresumé del 1

JANUARI
köpte en mysig USA tröja som jag älskade ♦ fotade självporträtt och med min syster ♦ finaste vännerna ♦ var på fotopromenad med pappa ♦ fotade Karro och Timeless i snön ♦ drack massor av te ♦ tog många vinterbilder ♦ ännu mer självporträtt ♦ var i romme med bästa klassen och mådde som allra bäst ♦ 
 
FEBRUARI
 det var mycket plugg pga Nationella prov så ett sportlov satt fint ♦ var i skärholmen och shoppade med familjen ♦ var vid ryssbergsbacken och åkte slalom med Karro ♦  firade fettisdagen med en semla ♦  fotade landskap ♦  åt amerikanska pannkakor ♦ mer vinterbilder ♦  tog självporträtt ♦ var i stockholm och hälsade på mina kusiner ♦ köpte en ny vårjacka ♦ 
 
MARS 
♦hade även den här månaden väldigt mycket i skolan ♦ köpte mitt 50 mm objektiv som alltid sitter på kameran ♦ var i dalarna & loftsdalen och hade det riktigt underbart ♦ fotade med nya objetivet ♦ firade påsk ♦ var allmänt glad ♦ njöt av de första vårdagarna på skolgården med Karro ♦ var på min första begravning, det var riktigt hemsk. ♦ 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du per dag i genomsnitt typ? Skulle vara intressant att veta :)

2014-01-03 @ 23:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0