hair

hej på er! 
idag är jag riktigt trött men lektionerna har inte varit speciellt ansträngande, vi hade sovmorgon och började halv tio, sen på hårlektionen fortsatte vi utvecka våra frisyrer till en tävling som två av oss i klassen går vidare till. Denna över är min men nästa vecka ska jag göra den ännu bättre, och snacka om att jag mådde dåligt av all hårspray som jag andades in, hehe. Men jag tycker iallafall att det är väldigt roligt att göra en mer avancerad frisyr som man får bearbeta tills den blir så bra som man vill, jag gillar att man är så annorlunda också :) 
 
nu ska jag se gårdagens avsnitt av paradise hotel, äta middag och köra lite styrketräning innan duschen väntar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0