Merry Christmas!

Nu kan man säga att julen är över för den här gången och min julafton var jättebra! Vi var hemma hos mormor och morfar med släkten som vanligt och jag är väldigt tacksam och nöjd över alla julklappar :) 
I Tisdags var jag på mågotthuset (min praktik) och fick ansiktsbehandling, är jätteglad över det för just nu är min hud i en riktig svacka och detta hjälpte verkligen på vägen, jag fick dessutom med mig produkter hem så nu hoppas jag på finare hud om nån månad! 
Jag hoppas ni har haft en jättebra jul med mycket kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Superfin klänning

2015-01-02 @ 22:42:48
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0