last week

just nu tänker jag bara på att få klart allt plugg innan jul så jag inte behöver tänka på det då, och det ska bli så otroligt skönt med lite lov! Jag har varit väldigt skoltrött på sistone och det har varit jobbigt i skolan men nu känns det faktiskt bättre så det är skönt :) 
 
Den här veckan ska vi göra roliga saker i skolan, har praktik på onsdag och sen slutar vi på fredag. I helgen sen ska jag jobba sista dagen på virå på lördag och på söndag ska vi fira jul med mina kusiner från stockholm, ska bli jätteroligt att träffa dem! 
 
hoppas ni mår jättebra och får en bra jul! 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Så fin liten julgran! :D

2014-12-19 @ 15:49:00
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0