2014

2014 har inte varit mitt mest händelserika år men när jag tittar tillbaka på bilder så har jag gjort en del del roligt och jag har utvecklats som person, inom makeup/styling/naglar och inom dansen. 
jag tänkte nämna några speciella händelser från detta året:
 
-varit i Romme 2 gånger, med klassen och familjen
-gick från iphone till samsung som jag är väldigt glad över! 
-haft visning i skolan med tema världen, jag var påfågel ;) 
-ridit för första gången på flera år
-varit på gymnasieslaget
-jobbat som fotograf på bröllop för första gången 
-firat min syster som tog studenten
-fyllt 17
-var på spa en heldag med linnéa (fick i födelsedagspresent)
-varit i Tylösand och tagit massor av solnedgångsbilder på en supermysig semester! 
-var på modellfabriken och blev fotad med Jenny 
-dansat på rosvalla inför 700 pers
-klarat mig igenom halva gymnasiet! 

Kommentarer
Postat av: Angelica Bengtsson Fotografi

Många härliga bilder :D

2014-12-30 @ 22:28:46
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0