sommarlovet är över

Idag är det min sista lovdag och det känns väldigt tråkigt för denna sommaren gick så himla snabbt. Att börja tvåan är inte det roligaste heller, det är inget speciellt liksom men det roliga är att vi ska praktisera varje onsdag så det ser jag fram emot! 
 
förövrigt har mitt sommarlov varit superbra även om jag knappt vet vad jag gjort för att det har gått så galet fort. ;) Jag började lovet med att fira min systers student, sen sommarjobbade jag på fritids de tre första veckorna vilket var väldigt roligt (dessutom var vädret riktigt dåligt just de veckorna så då kändes det extra bra att jobba), vekorna efter det försökte jag mest umgås med familjen och vännerna och hitta på så mycket roligt som möjligt. Det blev en hel del sol och badande också. i början av augusti var jag med familjen i Halmstad/Tylösand en vecka och det var jättebra och stranden var amazing. Och sedan var vi på Ullared i två omgångar, hehe :) 
 
Jag tror att denna hösten kommer bli ganska bra ändå om man trycker in lite dans, träning, fina outfits och mysiga fikastunder med vänner. kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Mindy

Så fin bild på snäckorna.Ha en fin start på veckan.kram

2014-08-18 @ 12:48:21
URL: http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0