tired girl

HEEJ!
Jag kommer hem så sent på dagarna och då hinner jag heller inte ta några bilder som jag ka publicera på bloggen så det är därför uppdateringen är väldigt låg men jag gör mitt bästa! 
idag har vi fått skriva ett CV som våran svenskalärare ska läsa igenom, gjort fiskbensfläta och haft engelska. inte så jobbigt men jag har endå varit jätteseg och trött hela dagen, men om någon timme får vi besök av släkten som ska fira min lillasyster som fyller år idag så då blir det massa onyttigheter och god mat. På grund av att jag är så himla trött, har lite huvudverk och att vi ska få främmande skippar jag dansen idag. känns inte så roligt men jag tror jag lär mig stegen ändå sen. 
see you
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0