new nails

Den här dagen har gått upp och ned, jag var sjukt trött och grinig imorse, sen skulle jag och sebbe testa att ta en annan buss som vi visste skulle gå till samma ställa som den vi brukar ta men vi hoppade på på fel sida av vägen så vi åkte åt motsatt håll och åkte buss i 50 minuter. men det var bara att skratta åt det!
våran lärare som vi hade då skrattade också bara åt det, haha det märks att vi inte bor i norrköping.
Sen skulle vi ha kunder men eftersom tina inte kom så var jag med Simone som inte heller hade någon, så först lackade vi varandras naglar, ni ser ju på bilden hur mina ser ut fast de är egentligen mer åt det orangea hållet men fint blev det, sen gjorde hon ansiktsbehandling på mig. Jag kom hem för 10 minuter sen så nu är ja helt slut, ska plugga och äta nu. 
see you later, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0