framtidsdrömmar

Så här önskar jag att jag kände just nu, men är alldeles för trött för det för idag hade vi först matte och sen lyssnade vi på två olika föreläsningar, en stylist och en som jobbar med våra hårprodukter Kevin Murphy så vi fick lära oss en hel del men man blev så himla trött efter sammanlagt 5 timmars lyssnande. 
Stylisten pratade om vad vi kan jobba med i framtiden och vi skulle fundera över hur vi ska lyckas med det vi vill och det var ju jättesvårt. hur ska jag göra om jag vill bli egen företagare eller jobba i LA som makeup artist/stylist? Jag har typ ingen aning, jag vet såklart att man inte blir det på en dag och att man måste gå massa kurser m.m först. Det skulle förstås vara roligt att lyckas inom bloggandet också men det är bara en önskan. Jag ska lyckas på något sätt, frågan är bara hur. hehe. Tänker inte sluta som mattant eller städerska, det är en sak som är säker. 
 
det är svårt att uppdatera bloggen när jag kommer hem så sent och har dålig inspiration men jag ska göra mitt bästa. Det blir roligare sen när jag lär mig mer makeup och kanske kan göra videos m.m :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Det är bra Emmy ,att man har visioner här i livet . Nej ,Man ska inte jobba på konsum hela livet . Även om jag har trivts med det . Jag kan ju skylla mig själv ,när jag inte har någon utbildning .Så därför att det så bra att ni utbildar er ,så att ni får ett bra liv .Kram farmor Jag låser alltid bloggen . Tänk hon den där blondin Bella som har blivit miljonär på sin blogg ,ds

2013-09-25 @ 19:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0