make up store

på förmiddagen var jag på make up store med Linnéa eftersom vi fick presentkort där av farmor, vi blev sminkade och fick välja produkter för 500 kr. Det var väldigt roligt men jag är tyvärr inte så nöjd med hon som gjorde min make, hon var slarvig, ögonbrynen blev inte jämna och hon berättade inte lika mycket om produkterna m.m som den andra tjejen gjorde till Linnéa. Jag valde i allafall ett transparant, mattande puder och deras populära concealer, cover all mix. Så produkterna ska bli roligt att testa! 
 
Ikväll kommer Jenny hit, det blir roligt! ni får ha en bra kväll, puss

Kommentarer
Postat av: Annika

SV: jag har haft en helt bra dag :D

2013-09-21 @ 19:18:11
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0