liten tjuvkik

idag har jag ägnat mig åt att fixa i rummet en hel del, men det är långt ifrån klart. spegeln som står till vänster i bild ska inte stå där länge till, stolen ska bytas ut, spegeln på väggen ska flyttas ner och en lampa ska upp på väggen (den på bilden är tillfllig). mitt skrivbord som jag har nu ska också bort så det lär ta ett tag innan allt är klart men då ska jag göra en room tour tänkte jag :) 
nu måste jag klippa gräs/rensa ogräs för sen ska jag duscha och åka och färga och klippa håret! yeay. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ! Så fint det blev . Har du fått nya tapeter öckså ? En ivrig bloggläsare . Kram . Från Farmor

2013-09-15 @ 18:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0