dagens planer

Jag vaknade runt 10 tiden idag och började dagen med havregrynsgröt med hallon. Sen skulle jag gå ut och klippa gräs men jag ångrade mig efter jag klippt en gräsmatta för det var alldeles för bött ute och det hade ändå inte växt jättemycket så det får jag göra en annan dag istället. Nu ska jag duscha, fixa mig, äta lunch och möta min saknade vän karro som jag inte träffat sen flera veckor tillbaka, vi ska gå en lite prommis och prata. Sen måste jag träna på att göra ansiktsbehandling på mamma, plugga för jag har läxa till både måndag och tisdag och sen ska jag se om pappa har tid att gå ut och övningsköra med mig ikväll. 
Jag tror inte jag sagt det men jag övningskörde för första gången i fredags, det var jätteroligt och nu vill jag bara köra hela tiden! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0