a lot to do

testade på röda läppar igårkväll! lite coolt men skulle nog aldrig ha det i skolan. 
idag började jag dagen med ett pass på gymmet med pappa, var jättetrött efter så det är ju positivt, sen cyklade jag och karro till stan för att luncha tillsammans och prata om allt sen hänt sen sist vi sågs, blir en hel del när vi inte hinner ses så ofta längre. Men det var roligt att träffas i allafall för jag har saknat henne. 
sen på eftermiddagen åkte vi och firade min moster som fyller år imorgon, grattis! och nu har jag suttit och pluggat i 1,5 h, hade nästan glömt bort det så det är skönt att jag har gjort klart det mesta nu, ska bara få in allt i huvudet tills på tisdag. 
Nu ska jag inte plugga mer idag utan äta något och ta det lugnt framför Tv:n en stund. Imorgon har jag fullt upp också för då ska jag direkt ner på stan efter skolan och fixa några saker och hinna plugga men det får jag göra på tåget tror jag! ;) 
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0