första maj

hej finisar! 
jag vet att uppdateringen har varit låg idag men jag har haft annat för mig, startade dagen med att städa rummet, behövdes verkligen och när det var klart så gick jag ut och solade på altanen där det var runt 15-20+. Riktigt skönt var det, så sen gick jag in och gjorde mig två bananplättar med massa hallon till och satte mig ute i solen,  åt min smarriga lunch och läste veckorevyn. 
Efter det så har jag endast oljat vårat staket och det tog ca 2 timmar för mig att göra det med några små pauser också. Nu ska jag försöka redigera videos som jag och även min syster spelade in igår kväll och sen drar vi av mot gymmet! kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nova

vad gott med hallon =P

Svar: hehe ja! min favorit! :)
emmy mattsson

2013-05-04 @ 21:19:40
URL: http://novakings.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0