de produkter jag använder

tänkte visa vilka produkter jag använder när jag rengör ansiktet och det är då dessa ovan. 
från vänster till höger.
-först tar jag bort ögon makeupen med Niveas eye make-up remover som även tar bort vattenfast maskara. Finns på åhlens t.ex.
-sedan tar jag bort resten av sminket med hjälp av ACOS deep cleansing face wash. Finns att köpa på apoteket.
-Sen är det dags att använda skrubben från Neutrogena som är riktigt bra! Den låter jag oftast sitta på några minuter för bästa resultat. Jag kan även rekomendera deras mask som är sjukt bra. 
-Efter det smörjer jag in ansiktet med en återfukting från Yves Rocher. 
-På kvällarna tar jag Basiron på finnarna, den är jättebra och köps på apoteket. Jag använder 5% men den finns även i 10%. 
 
om ni har frågor så är det bara att kommentera under inlägget ↓

Kommentarer
Postat av: Cassandra

hej, hur får du skugga runt bloggen där man skriver inlägget och där headern är? för när jag gör det så blir det liksom inget bra, det blir bara fult och allt. vet du hur jag ska göra?

2013-05-03 @ 20:33:20
URL: http://photographblogger.blogg.se
Postat av: Cassandra

hej, jag undrar hur man får skugga runt hela bloggen även om man har boxar i menyn, för jag har gjort skugga runt menyn och jag har boxar och det jag trodde att det skulle hända var att jag skulle få skugga runt boxarna men det fick jag inte, vet du hur jag ska göra?

Svar: jag gjorde ett inlägg om det så jag hoppas att det är till någon hjälp!
emmy mattsson

2013-05-03 @ 20:42:23
URL: http://photographblogger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0