home in town

min syster beskrev mitt utseénde i backen som en bulldog, haha kanske är lite likt, eller?
hej readers! hoppas ni mår bra? :) 
jag är nu hemma i lilla nyköping efter ett par jättebra dagar i fjällen,som ni redan vet så sov vi över på hotell halvvägs dit, hotellet var från 1700-talet men väldigt mysigt och hade en underbar utsikt över sjön!
väl i fjällen bodde vi i en stuga som låg tre minuter från backarna, superbra! och själva backarna var jättebra och vädret kunde inte ha varit bättre, soligt varje dag så den enda gången man frös var när vi åkte upp i liftarna för då blåste det en del men annars blev jag varm av att åka i backarna, njöt varje minut! och jag bröt inga ben heller! ;)
vi kommer förmodligen tillbaka dit ett annat år för det var så bra där. 
 
håller på att redigera bilder nu så det kommer upp en hel del om en stund, håll utkik. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0