tradition med vattenkrig..

min klänning som jag ska bära ikväll, jag visar bättre bilder på klänningen och hela outfiten senare. 
Dagen har bestått utav fotbollsturnering, vi var inte helt med ibörjan och förorade tre matcher på rad, men sen vann vi mot fotbollsklassen i nian och en till match så vi kom till semifinal men då förlorade vi med ett ynka mål. riktigt tråkigt för vi var bättre och hade en massa chanser som vi missade men så är det och det var väldigt roligt ändå! 
jag blev himla blöt idag också, vi har alltid haft vattenkrig på den här dagen och så blev det idag med ;) 
 
nu ska jag få i min lite mat och sen är det dags att börja fixa sig lite till kvällen då vi har utspark med alla nior så då ska man vara finklädd! ha det bra, kram
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka vann?

2013-06-12 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0