spänd inför morgondagen

Avslutade denna dagen med en PW med mina systrar i solskenet, underbart väder idag alltså! Jag har även hunnit med att titta runt på nätet efter fina sommarplagg, eftersom jag tjänar ganska bra med pengar nu när jag har två sommarjobb så ska jag klicka hem lite snyggt nästa vecka kanske. Jag har hittat en jättesnygg topp på Nelly som jag verkligen vill ha och sen behöver jag köpa nya shorts. 
Nu ska jag äta en macka eller någonting innan jag ska göra iordning mig och titta på TV, ska försöka sova hyfsat tidigt idag för jag blir väckt redan vid 7 imorgon för både mamma och Linnéa ska jobba och jag vill att de ska sjunga för mig ändå och jag vill inte vara trött imorgon så då är det bäst att sova ordentligt ;) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0