sommardag

såhär såg jag ut i förmiddags innan jag åkte iväg för då bytte jag tröja för det blev så varmt.
Idag har det varit underbart ute, jag började dagen med att sola och sen ringde karro och sa att jag kunde komma och fota henne så det gjorde jag, det blev jättefint med alla blommor och sen var vi även vid sjön och fotade. 
Sen efter vi hade varit hemma hos henne en stund åkte vi vidare till vallarna för att titta när hennes bror fick stipendium och sen är det ju även nationaldagen idag så vi fick sjunga nationalsången också och sen avslutade vi med glass i solen. 
Riktigt mysig dag! imorgon ska jag upp tidigt för att ta tåget till Norrköping med bästavän och shoppa loss, det kommer bli super! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0