snart sommarlov

- bilder från mig själv och weheartit. 
 
det är redan 3:e Juni, alltså sommarmånaden som man alltid längtar efter. Helt galet vad tiden går fort, redan halva 2013 är över. 
Men jag är så taggad till sommarlovet, jag ska utnyttja varenda dag och göra varje dag till den bästa. 
Det är 11 dagar tills jag får sommarlov och slutar nian (både bra och dåligt) 
18 dagar till midsommar och min 16 års dag!! 
24 dagar tills vi drar husvagnen till Finspång när min syster spelar cup.
69 dagar tills Jag och Jenny åker till Malta med våra små mammor. 
Sen finns det massa andra saker som jag ska göra som t.ex. sommarjobba på gården och hemma hos David, bada, sola, ha grillkvällar med vännerna, shoppa galet, åka till Göteborg, Liseberg, grönan och Stockholm för att shoppa, dra iväg på cykelsemester med mina vänner och tälta någonstans och en hel del andra saker.
 Sommarlovet är nog det bästa som finns. Men nu ska vi först sluta nian och ta farväl av klassen och oppeby. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0