patterned top

jag hade tajt schema igår som jag visste innan men det blev lite stressigare än tänkt så jag och karro fick springa lite från en buss till nästa för att hinna men det gick ju bra tillslut. Det var jättebra i Norrköping och vi hade superkul och jag skrattade så jag grät när vi satt och fikade. Jag fick med mig lite saker hem som t.ex en klänning till utsparken som jag letade efter så det var skönt att ha det gjort, köpte bland annat tröjan som jag har på mig idag också, visat bilder på allt senare eller imorgon. 
Nu ska jag äta lunch och sen ska jag, matilda, min kusin och mormor och morfar åka och bada någonstans och vi stannar där hela dagen. 
Ha en bra dag så höra vi. kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0