last year

min kusin på midsommar förra året.
jobbade från 8-16, var på ett annat ställe och lagade staket på förmiddagen och målade på eftermiddagen, en helt okej dag men det blev riktigt varmt när vi målade så det blev lite jobbigt och vi blev på tok för trötta så det blev lite för lite gjort kanske men vi vi kämpade på ganska bra ändå tycker jag! 
 
imorgon ska jag jobba här hemma på mitt andra sommarjobb hela dagen, jag ska försöka bli klar till fyra så att jag kan fixa inför fredagen då och så tänkte jag försöka komma ut och springa, får lite ångest när jag inte hinner träna och ser hur det påverkar min kropp.. men det ska jag väl försöka hinna med också! lite hektiskt just nu men i helgen ska jag försöka att bara ta det lugnt och leva livet. 
två dagar kvar nu till min födelsedag och midsommar!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0