denim


igår kväll kom hit igår kväll och sov även över här, vi hade det super. Idag har jag inte haft på datorn en enda gång för efter att Jenny hade åkt hem i förmiddags så åkte jag med mamma till stan för att lämna in min fjärrutlösare som har gått sönder, det blev lite krångligt pga att jag inte hade något kvitto så jag får inte den förrän i slutet av sommaren så vi får se hur det blir med det. Och sen var det rea på Gina så där shoppade vi lite, jag fick med mig jeansskjortan på bilden, riktigt cool är den! 
Annars idag har jag legat ute och halvsovit i solen i en timme och klippt gräs, om en stund ska jag cykla ikväg till krikon och titta på min systers match. Kramkram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0