ska jag, eller ska jag inte?

Jag har funderar fram och tillbaka nu hur jag ska göra med en kamera som tål vatten, och först skulle jag bara köpa ett vattentätt iphoneskal men pappa trodde inte att det skulle vara bra och att det vore bättre om jag istället köper mig en liten vattentät kompaktkamera. Nu när jag har tänkt efter så tror jag att jag ändå skulle ha väldigt mycket nytta av en sådan. På semestern, under vattnet, i skidbacken, på konserter, filma videos till er och om jag bara inte orkar släpa på systemkameran. 
Så jag ska kolla runt vilken som verkar bra men ändå inte är för dyr och sen får vi se helt enkelt. Om någon av er har en äventyr/vattentät kamera så får ni gärna kommentera och berätta vad ni tycker om den osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0