orkar inte mer

snart kommer min saknade Karro hit! ♥
jag hoppas på att bli på bättre humör under dagen för nu är jag inte speciellt glad,det är så att jag har inte fått mitt antagningsbesked från den skola som jag har sökt som förstahandsval och det skulle ha kommit förra veckan så jag har mailat men ingen kan göra något för nyköpings kansli har semester och kommer inte tillbaka förrän om två veckor, den veckan som man ska göra sitt val. Pappa ringde därför till norrköping imorse och de kunde såklart inte göra något så nu är det bara att vänta och hoppas på att de hör av sig innan jag måste välja för då måste jag gå i nyköping fast jag inte vill..
 
har så mycket andra tankar i huvudet just nu också så det är tur att karro kommer så jag får tankarna på annat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0