lördag

hola amigos!
gårdagen på marknaden var superbra, vi gick runt bland knallarna i några timmar, jag vann på chokladhjulet (yeahh) fast det var jennys förtjänst också för hon valde bricka :), vi stod under olika stånd och skyddade oss från det otroliga ösregnet som höll på i nästan en halvtimme och sen tittade vi på Robin stjernberg som uppträdde på kvällen och var grym! bilder och vdeos kommer upp inom några dagar, kanske idag! 
 
Jag var ganska nära på att få åka till akuten igår också för det var vatten över hela gången så jag och Jenny skulle försöka komma runt på något smidigt sätt och då tappade jag balansen en sekund och fastnade i massa fiskedrag så det var bara att stå där fint och vänta på att han som såde dem skulle hjälpa mig att få dän dem från min kropp, det var tydligen jättenära att hullingen åkte in i huden och då hade vi inte fått ut den själva, men jag hade tur i oturen! 
 
nu ska jag göra lite blogginlägg och äta lunch och sen ikväll ska jag och jenny till hamnen och ha de allmänt mysigt, kanske äter middag där! ha en bra lördag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0