1 juli

Den fina tröjan som jag har på mig idag fick jag av Jenny i födelsedagspresent, jag fick även två jättesnygga armband! :) 
hej bloggen! 
igår eftermiddag kom vi hem från våran minisemester i Finspång, vi har haft det jättebra trots att husvagnen är en aning trång för fem personer och sen var det himla roligt att titta på fotbollen också för vi hade tre lag som vi följde och matildas lag kom dessutom på andra plats i hela cupen så det var jätteroligt! Den enda matchen de förlorade var finalen så det var surt men ändå väldigt coolt att de kom på andraplats av 16 lag (tror jag att det var). 
idag ska jag ta det lugnt för jag har inte sovit så mycket de här dagarna, jag ska gå ut och sola, sen ska vi förmodligen åka och bada och sen ska jag klippa gräs.
Idag är det juli också, helt insane vad tiden går snabbt! snart börjar jag gymnasiet..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0