new haircolor


hade inga bra förebilder så tog några från de senaste veckorna och efterbilderna blev inte heller bra pga ljuset men ni lär ju se hur håret ser ut på andra bilder som jag kommer att publicera framöver! jag behöll min gamla färg i underhåret och så la hon i en mörk färg högst upp för att få bort utväxten ordentligt och sen en lite ljusare färg i resten av överhåret för att få en jämn övergång.
jag blekte aldrig topparna för att det skulle bara ha blivit i olika nyanser pga att jag har haft olika toningar i håret innan och så hade det slitit på håret i onödan, håret kommer ändå att blekas i sommar så det blir nog bra så småningom! :) jag är nöjd iallafall för det mesta orangea är borta och håret är brunt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0