mina favoritappar

instagram: älskar den appen, roligt att både lägga ut egna bilder och se andras! om ni vill följa mig där så heter jag: emmymattsson. 
 
facebook: tycker inte om facebook lika mycket nu för tiden, tycker att det har börjat spårat ut osv. men jag går nästan alltid in där ifrån mobilen och det är väldigt bra och smidigt! så den är ändå ganska självklar att ha! 
 
weheartit: näst bäst efter instagram alltså, får så sjukt mycket inspiration från den appen/sidan! helgrym helt enkelt! 
 
sörmlands länstrafik: bra-att-ha-app då det är väldigt enkelt att se när bussarna går! 
 
deluxeFX: en bra fotoapp med många fina effekter, t.ex så kan man lägga på fin bokeh med både cirklar och hjärtan men även massor av andra!
 
turbo collage: en app där man gör fina collage, rekomenderar att uppgradera för att få tillgång till mer verktyg, kostar ca 15 kr om jag inte minns fel,. Lite versionen är gratis och fungerar bra den också! 
 
youtube: superbra app, tittar på videos väldigt ofta och då är det skönt att bara klicka på appen istället för titta på datorn. använder den flitigt på kvällarna innan jag ska sova då jag tittar på alla möjliga klipp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0