5 skönhetsfavoriter

 
1. Brittney Spears perfym "Fantasy": luktar ljuvligt, älskar den.
 
2. Maroccan oil: Räcker väldigt länge för man behöver bara pyttelite varje gång, gör håret väldigt lent och jag har sett ett positivt resultat efter ett tags användning, mitt hår känns inte lika torrt och frissigt längre utan lent och fint! Rekommenderas trots det dyra priset, helt klart värt det! 
 
3. Garniers BB cream (för fet hy): har inte haft denna länge alls, men jag valde att köpa den här istället för en foundation, den jämnar ut huden jättebra och känns inte alls tjock och och "glänser" inte som foundation kan göra ibland. BB creamen är inte till för att täcka utan mer jämna ut så jag behöver ha conciler också för att täcka finnar och sånt. Men jag gillar den här! Ett bra alternativ om man inte vill ha foundation.
 
4. Makeupstores mineralpuder: Fastade direkt för det här pudret, puder brukar ju inte synas speciellt mycket, men jag tycker den här gör det lite, man blir en aning brunare (beror såklart på vilken färg man har) men den jämnar ut bra och jag har den mest för att BB creamen/foundationen ska hålla bättre och få ett litet lyft i ansiktet. låter krångligt men jag hoppas ni förstår!
stort + att det är mineralpuder också, känns luftigt och är bättre för huden än vanligt puder.
 
5. Maybellines, Falsies volum express mascara: älskar den här mascaran, ger långa fransar med mycket volym. jag har jämfört den här med mina andra mascaror och den här ger helt klart den finaste fransarna. Rekommenderas starkt!
 
om ni har några frågor så är det bara att kommentera under ↓

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken färg har du på din BB-cream?

Svar: jag har färgen light/clair :) alltså den ljusaste, det finns ju tyvärr inte så många färger att välja mellan men den här passar mig perfekt!
emmy mattsson

2013-03-02 @ 18:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0