me today

hade på mig min nya topp från Zara idag som jag köpte på Kreta, nu ser ni lite tydligare hur den ser ut, finare i verkligheten dock men ja, ni ser! :)
hello readers! allt bra? själv mår jag super, livet rullar på och vi har inte haft alls mycket läxor den här veckan, så det är jätteskönt. vi fick dock reda på att det blir geografi på nationella i SO och det känns ju sådär, blir att plugga på världskartan och allt med lattitud och allt vad det heter. kan ingenting om sånt, men det var bättre än religion iallfall, hehe. 
efter skolan mötte jag upp min saknade vän Jenny på stan som jag inte har träffat på två veckor ungefär så det var jättekul att ses, shoppade två toppar och fikade på vårat favoritfik. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0