fototävling, tema:lycka

det här är en av mina favoritbilder, fotot är tagen med alice i somras när vi firade att vi hade känt varandra i ett år! det var en dag som jag kommer minnas hela livet, bilden betyder verkligen lycka för mig! vi har alltid så himla roligt när vi träffas, vi har nog aldrig umgåtts en dag utan att ha fått en skrattanfall någon gång! hehe.
bilder är dessutom tagen när vi badade i solnedgången vilket var jättemysigt.

för att komma till bloggen där fototävlingen är klickar ni här.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhh vilken underbar bild!

2012-03-30 @ 18:20:21
URL: http://noordstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag har bloppis på min blogg kika gärna in! www.emmasbloppis.blogg.se

2012-03-30 @ 21:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0