tagga Romme med skolan!

jag och alice köpte maaasssa godis efter skolan som vi ska käka på bussen imorgon, lär ju inte bli hungrig iaf! ;)
är nästan klar med allt plugg också, skönt! har även plockat fram alla kläder och så tills imorgon.
några från skolan snackade med mig idag i skolan att jag skulle ta det lugnt i liften imorgon så att jag inte hamnar i diket igen som jag gjorde förra året, kul att alla kommer ihåg mig som "dikliggarn"... det pinsammaste som hänt mig asså! ramla av ankarliften, hamnar i diket, vet inte vart jag ska ta vägen, tjejerna redan uppe i backen och typ hela skolan åker förbi i liften! ska aldrig mer åka själv i en ankarlift, får åka med alice imorgon som aldrig har stått på ett par skidor, undrar om vi kommer hem hela.. ^^

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2012-02-02 @ 00:40:01
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0