sämst, jag vet!


saknar när det bara var vi! men allt förändras nån gång..
hej, det va ett tag sen! dagen började på det sämstaste sättet en dag kan börja på, nämnligen strömavbrott = ingen plattång! kaos! var tvungen att ha tofs och lockigt hår! blev iaf glad när det var mörkt i skolan också men tyvärr kom strömmen tillbaka nästan direkt så vi hann inte ha någon lektion i mörker.. :/
men dagen har flytit på! :) kollade nyss igemon massa roliga videoklipp, jag är så seg på allihopa! det pinsammaste va att jag sätter mig på toa i en film när min syster står bredvid och filmar mig! :oo på en annan leker jag och frida fjortisar och sjunger! ..... shiet asså! långt inlägg..
vi hörs imorgon igen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0