julpynt

hej bloggen! blev inge mer bloggande igår som jag sa, hade iaf en grym dag och natt med mina bästa tjejer! gick sådär halvbra att baka kola bara, kokade över och brandvarnaren gick igång -.- haha! kokade dom för kort tid också så dom blev jättekladdiga.. men riktigt goda! :)
nu har mamma julpyntat också, börjar få julkänsla nu! det jag hatar är att vi slutar skolan bara 2 dagar innan julafton.. och att jag kanske inte kommer ha råd med navelpiercing innan jul för det kostar ju 500 och jag ska ha råd med julklappar också! vi får se hur det blir med det!
ha det bra.

Kommentarer
Postat av: alle

men emmy :'''( du får ju 1000 spen juu :oo hur mycke ska du köpa i julklapp egentligen :'( <3 vill ju pierca meej nu :''''''(

2011-11-26 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0